کارت پی پال چیست؟
نوشته شده توسط : Tara79f

اگر شما از این اپل آیدی یا دیگر اپل آیدی های کارتی استفاده می کنید بهتر است اپل آیدی را از گوشی خارج کنید و اقدام به سفارش خرید اپل آیدی با ایمیل شخصی نمایید . لیست انواع اپل ایدی های کارتی و آماده به مرور تکمیل خواهد شد ٬ لذا در صورتی که شما اطمینان دارید که اپل آیدی شما کارتی بوده اما در لیست سایت پرشین موبایل برای سفارش وجود ندارد میتوانید مراتب را از طریق ثبت درخواست تعمیری برای ما ارسال نموده تا بعد از بررسی در صورت امکان آنلاک اپل آیدی کارتی به فروشگاه اضافه گردد . شما مشتریان گرامی در صورتی که اپل آیدی تان روی آیپد وای فای و یا اپل واچ استفاده شده میتوانید بجای IMEI عبارت Serial Number را درج نمایید اما چنانچه اپل آیدی برای آیپد سلولار و یا آیفون استفاده شده اولویت با IMEI می باشد . 5. در صورتی که آیفون شما ریست شده و در صفحه Activation Lock فقط حرف اول اپل ایدی نمایان است ٬ می بایست از اپل ایدی خود اطمینان داشته باشید زیرا در صورتی که اپل آیدی ریکاوری شده دیوایس شما را فعال نکند اما در سایت اپل درست باشد ٬ به معنی صحت پسورد و عدم تطابق این اپل آیدی با اپل آیدی روی دستگاه شما می باشد که در این صورت هزینه پرداختی قابل برگشت نخواهد بود. ​A

باید یک اپل آیدی معتبر داشته باشند و آن را در دستگاه اپل خود ست کنند. داشتن یک اکانت معتبر و وریفای شده PayPal میتواند برای ما بسیار مفید و کارآمد باشد. همه کاربران دستگاه های اپل برای استفاده از خدمات اپل بر روی گوشی خود اعم از App Store، iCloud, iMessage و … هندآف اپل، قابلیتی است که به پیشبرد کارهای روزانه کاربران خود کمک فراوانی خواهد کرد. حال که تا حدودی متوجه شدید که مستر کارت چیست و با تاریخچه مستر کارت آشنا شدید در ادامه سایر اطلاعات مستر کارت را به شما معرفی خواهیم کرد. اپل آیدی های userid.card که به صورت کارتی در بازار فروخته شده و دچار مشکل شده اند را میتوان با روشی تخصصی که فقط توسط تیم سرزمین اپل آیدی برای نخستین بار در ایران انجام می شود ریکاوری کرد .در این روش شما باید اطلاعات دستگاه خود و اپل آیدی که به @userid.card ختم می شود را در اختیار تیم سرزمین اپل آیدی قرار دهید تا پس از انجام بازیابی رمز اپل آیدی پسوورد جدید در اختیار شما قرار بگیرد و با آن بتوانید اپل آیدی کارتی قفل شده را از روی گوشی حذف نکایید .جهت آنلاک کردن اپل آیدی کارتی userid.card همین الان با پشتیبان تیم سرزمین اپل آیدی به صورت آنلاین صحبت نمایید .

 

OFF میشود) و شما میبایست یکبار گوشی خود را ریستور(فلش) کنید تا حذف اپل ایدی به صورت کامل از روی گوشی شما انجام شود. با آگاهی از تمامی نکات مربوط به مستر کارت ، چنانچه به دریافت این نوع کارت تمایلی نداشته باشید، می توانید پرداخت های ارزی بین المللی خود را به تراپی بسپارید. در این حالت که شما ایمیل اپل آیدی خود را می دانید با پرداخت هزینه ای کمتر از سرویس حذف آیکلود میتوانید نسبت به ریکاوری و بازیابی پسوورد اپل آیدی خود اقدام کنید . مثلا زمانی که اپل آیدی کارتی با ارور Apple ID has been locked مواجه میشود، شما تنها با ریست کردن پسورد اپل ایدی کارتی به وسیله سوالات امنیتی، میتوانید مشکل را حل نمایید. شما میتوانید با استفاده از سرویس حذف اپل ایدی کارتی موبوفیکس، درخواست استعلام و بررسی اپل ایدی کارتی خود را به صورت کاملا رایگان برای ما بفرستید و پس از بررسی کامل اپل ایدی و اعلام هزینه، اقدام به پرداخت هزینه حذف اپل ایدی کارتی کنید. امروز با این قیمت بالای دلار، بهای هر کدام از تجهیزات و دستگاههای شرکت اپل در کشور ما به شکل سرسام آوری بالا رفته است و کاربران به هیچ وجه تحمل به سرقت رفتن یا گم شدن دستگاههای خود را ندارند.

واتساپ

 

اپل آیدی شناسه شما در شرکت اپل است و اگر از محصولات اپل نظیر: آیفون ٬ آیپاد ٬ آیپد و حتی اپل واچ یا مک استفاده می کنید برای اینکه به تمام امکانات آن دسترسی داشته باشید می بایست از یک اپل آیدی استفاده نمایید . PayPal، یکی از برزرگ ترین سیستم آنلاین مالی در دنیا شناخته شده است. شماره تلفن برای اپل ایدی یکی از امکانات خاص و هیجان انگیزی است که اخیراً در اختیار کاربران تلفن های همراه قرار گرفته است. یکی دیگر از ارور های اپل آیدی که کاربران اپل با آن مواجه میشوند ارور Apple ID has been disable یا ارور Apple ID has been locked میباشد. گیفت کارت 98 در منوی بالای سایت گزینه “فیک آدرس” را دارد که نمونه آدرس از هر کشوری نیاز داشته باشید را قرار داده است. تیم سرزمین اپل آیدی نخستین بار در ایران توانسته است تا اپل آیدی های کارتی موجود در بازار را که توسط سازنده اپل آیدی یا شخص دیگری به صورت عامدانه یا به دلایل دیگر اطلاعاتشان تغییر یافته اند و یا اپل آیدی هایی که اطلاعات آنها با گم شده است را با روشی نوین و ابتکاری بازیابی نماید و در اختیار کاربر قرار دهد .جهت اطلاعات بیشتر با پشتیبانان و کارشناسان ما به صورت آنلاین صحبت نمایید .





:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 آذر 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: